Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про надання доступу до Реєстру Тернопільської міської територіальної громади

11.08.2020 р.
№ 188

 

Про надання доступу до Реєстру
Тернопільської міської територіальної громади

 

З метою покращення організації надання послуг у Тернопільській міській територіальній громаді, освітніх послуг управлінням освіти і науки, створення зручностей для мешканців Тернопільської міської територіальної громади, враховуючи Положення про інформаційну систему «Реєстр Тернопільської міської територіальної громади» затвердженого рішенням Тернопільської міської ради від 26.06.2020 № 7/51/11:

1. Надати управлінню освіти і науки міської ради доступ до Реєстру Тернопільської міської територіальної громади для формування витягу про кількість зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (довідки про склад сім’ї) та Довідки про реєстрацію місця проживання особи.

2. Управлінню освіти і науки міської ради наказом по управлінню затвердити відповідальних працівників, які матимуть доступ до Реєстру Тернопільської міської територіальної громади при вирішенні питань, що належать до сфери надання освітній послуг:

2.1. Зарахування дітей в заклади дошкільної, позашкільної та загальної середньої освіти.

2.2. Організація харчування у закладах освіти.

2.3. Організація оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

2.4. Керівникам закладам освіти самостійно формувати довідки, зазначені у п.1. даного розпорядження при розгляді питань, передбачених у п.2.1-2.3 (за винятком відсутності даних про особу у Реєстрі Тернопільської міської територіальної громади).

3. Надати Центру надання адміністративних послуг Тернопільської міської ради доступ до Реєстру Тернопільської міської територіальної громади для формування витягу про кількість зареєстрованих у житловому приміщенні /будинку осіб (довідки про склад сім’ї) та Довідки про реєстрацію місця проживання особи при вирішенні освітніх питань, що належать до їх сфери компетенції.

3.1. Центру надання адміністративних послуг наказом затвердити відповідальних працівників, які матимуть доступ до Реєстру Тернопільської міської територіальної громади.

3.2. Працівникам Центру надання адміністративних послуг самостійно формувати довідки про кількість зареєстрованих у житловому приміщенні /будинку осіб (довідки про склад сім’ї) та Довідки про реєстрацію місця проживання особи при розгляді освітніх питань, що належать до їх компетенції (за винятком відсутності даних про особу у Реєстрі Тернопільської міської територіальної громади).

4. Керівникам структурних підрозділів Тернопільської міської ради забезпечити роботу підпорядкованих структурних підрозділів та відповідальних працівників із Реєстром Тернопільської міської територіальної громади відповідно до Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних»  виключно для здійснення службових повноважень у межах компетенції.

5. Начальнику відділу діджиталізації та програмування забезпечити:

5.1.Налаштування VPN-з’єднання та отримання доступу до Реєстру Тернопільської міської територіальної громади в закладах освіти та іншим структурним підрозділам Тернопільської міської ради.

6. Дане розпорядження набирає чинність з моменту оприлюднення.

7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови-керуючого справами Хімейчука І.С.

 

 

Міський голова                                                                                           С.В. Надал