З 10 липня тернополянам для отримання соціальних послуг в управлінні соціальної політики Тернопільської міської ради більше не потрібно приносити довідки про зареєстрованих осіб в житловому приміщенні (про склад сім’ї) або довідку про реєстрацію місця проживання. Відповідне розпорядження підписав міський голова Сергій Надал.
Відповідно до розпорядження, працівники управління соціальної політики отримали доступ до Реєстру громади та самостійно формуватимуть відповідні Витяги з реєстру про зареєстрованих осіб в житловому приміщенні.
Такий крок створить зручності для мешканців громади при оформленні документів щодо призначення соціальних допомог, пільг і субсидій на оплату житлово – комунальних послуг, адже тернополянам більше не потрібно звертатися за отриманням цих довідок до ОСББ або ЖЕКів.
Отож, такі довідки більше не потрібні при призначенні десятка різних соціальних послуг:
- Допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
- Допомоги на дітей одиноким матерям.
- Допомоги особі з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
- Допомоги особам, які немають права на пенсію та інвалідам.
- Допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
- Субсидій на оплату жттлово – комунальних послуг.
- Адресної безготівкової допомоги з коштів місцевого бюджету.
- Технічних та інших засобів реабілітації особам з інвалідністю.
- Інших соціальних виплат і пільг.
Увага! У випадку, якщо окремі особи в управлінні соцполітики у вас вимагатимуть такі довідки - повідомте про це начальника управління за тел. 25-06-11 або пишіть на фейсбук-сторінку Тернопільської міської ради.
До слова, наразі Тернопільська міська рада працює над тим, щоб подібну ініціативу реалізувати ще й у освітній сфері, що, у свою чергу, залишить у минулому необхідність оформляти тисячі довідок щороку.