26 червня на сесії Тернопільської міської ради було затверджено Положення про інформаційну систему «Реєстр Тернопільської міської територіальної громади». Цей Реєстр був встановлений в рамках реалізації Концепції е-урядування, яка передбачає максимальне переведення послуг, які надає міська рада, в онлайн формат.
«Основні завдання Реєстру громади – це інформаційно-довідкове та організаційно-технологічне забезпечення процесів реєстрації і зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи, що здійснюється органами реєстрації у Тернополі, - зазначає міський голова Сергій Надал. - У реєстрі міститься інформація про всіх зареєстрованих тернополян. Наразі дані ще наповняються, проте на сьогодні вже в Реєстрі внесені відомості про 206 тисяч мешканців».
Сергій Надал наголошує, що Реєстр громади – це один із кроків в напрямку перетворення Тернополя на «Місто у смартфоні». Завдяки цій інформаційній системі в місті буде зменшено кількість довідок, які повинні батьки приносити у дитячі садочки та школи, а також для отримання соціальних послуг.
До слова, наразі міська рада працює над Кабінетом мешканця, через який будуть надаватися усі послуги онлайн. Після запуску Кабінету тернополяни також зможуть бачити актуальні дані про своє місце реєстрації та перелік зареєстрованих осіб у власному житлі.