Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Управління освіти і науки (архів)

Інформація ТЗОШ №26

Інформація ТЗОШ №26

Звіт про результати проведення переговорної процедури закупівлі. Найменування предмета закупівлі: Код 35.30.1 пара та гаряча вода
Інформація ТЗОШ №2

Інформація ТЗОШ №2

Оголошення про результати проведення торгів. Найменування предмета закупівлі: Код ДК 016:2010; 56.29.2 - послуги їдалень
Інформація ТСШ

Інформація ТСШ

Звіт про результати проведення переговорної процедури закупівлі. Найменування предмета закупівлі: Код 35.30.1 пара та гаряча вода
Інформація ТЗОШ №27

Інформація ТЗОШ №27

Звіт про результати проведення переговорної процедури закупівлі. Найменування предмета закупівлі: Код 35.30.1 пара та гаряча вода
Інформація управління освіти і науки

Інформація управління освіти і науки

Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації. Найменування предмета закупівлі: Код ДК 016:2010 - 10.51.4 Сир  сичужний та кисломолочний сир
Інформація ТНВК «Школа-ліцей №13»

Інформація ТНВК «Школа-ліцей №13»

Інформація про результати проведення переговорної процедури закупівлі. Найменування предмета закупівлі: Код 35.30.1 пара та гаряча вода
Інформація ТСШ №5

Інформація ТСШ №5

Звіт про результати проведення переговорної процедури закупівлі. Найменування предмета закупівлі: Код 35.30.1 пара та гаряча вода
Інформація ТСШ

Інформація ТСШ

Інформація про результати проведення переговорної процедури закупівлі. Найменування предмета закупівлі: код 35.30.11-00.00 - пара та гаряча вода
Інформація ТНВК ЗОШ №9

Інформація ТНВК ЗОШ №9

Протокол №7 засідання комітету з конкурсних торгів Тернопільського навчально-виховногго комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – економічний ліцей №9 імені Іванни Блажкевич»
Інформація ТНВК ЗОШ №9

Інформація ТНВК ЗОШ №9

Інформація про результати проведення переговорної процедури закупівлі. Найменування предмета закупівлі. Код 35.30.1 пара та гаряча вода
Сторінки:
Перейти