На сесії міської ради прийняте нове Положення про Громадський бюджет Тернополя в умовах воєнного стану

На черговій 49-й сесії Тернопільської міської ради депутати затвердили оновлене Положення «Про громадський бюджет Тернопільської міської територіальної громади в умовах воєнного стану».  Документ визначає оновлений порядок подачі, голосування та реалізації проєктів, поданих мешканцями громади, враховуючи реалії сьогодення.

Прийом заявок розпочнеться 1 вересня і триватиме 30 календарних днів. Подати ініціативу зможе кожен мешканець громади, який досяг 14 років і має реєстрацію на території Тернопільської МТГ.

Проєкти, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, повинні бути спрямовані на покращення інклюзивності, безбар’єрності та безпеки для громадян.  Переможцями стануть проєкти, що наберуть найбільше голосів.

Реалізація проєктів відбудеться у 2026 році відповідними управліннями та комунальними установами.