Жителі Тернополя тепер можуть скористатися новою послугою на порталі «е-Тернопіль. Портал мешканця» – подачею заявки на проведення публічного заходу. Ця послуга дозволяє легко та швидко звернутися до Тернопільської міської ради для отримання погодження на проведення заходу або для інформування про його організацію.
Щоб скористатися цією послугою на порталі «е-Тернопіль», необхідно:
- Авторизуватися на порталі через Bank ID або електронний ключ.
- Обрати послугу та подати заявку.
- Заповнити форму, перевірити дані, підписати її та відправити.
Подання заявки є безкоштовним, а її опрацювання займає до 20 календарних днів.
Після обробки звернення відповідь буде доступна в особистому кабінеті користувача у розділі «Мої замовлення» (вкладка «Опрацьовані»). Отриманий документ у форматі PDF буде підписаний електронним цифровим підписом, що надає йому юридичну силу.
е-Тернопіль – ваш зручний помічник у вирішенні міських питань!