Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільні дороги», «Про звернення громадян», відповідно до Положення про порядок розгляду електронних петицій, адресованих Тернопільській міській раді та її виконавчим органам, затвердженого рішенням міської ради від 05.04.2019 №7/33/9, враховуючи лист управління цифрової трансформації та комунікації зі ЗМІ Тернопільської міської ради щодо розгляду електронної петиції «Ремонт дороги вул. Чернівецька і Білогірська» виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Доручити управлінню житлово-комунального господарства, благоустрою та екології:
1.1. Замовити виготовлення проєктно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт дороги на вулиці Чернівецька в м. Тернопіль».
1.2. Замовити виготовлення проєктно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт дороги на вулиці Білогірська в м. Тернопіль».
1.3. При виділенні коштів з бюджету Тернопільської міської територіальної громади забезпечити організацію виконання робіт, вказаних в п.п.1.1.,1.2. рішення.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Владислава Стемковського.
