Про затвердження реєстрів

В додаток 1, 2 внесено зміни відповідно до рішення виконавчого комітету від 20.10.2022 № 1155

В додаток 1 внесено зміни відповідно до рішення виконавчого комітету від 05.10.2022 № 1065

 

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян»,  «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», рішенням міської ради від 17.12.2021 №8/11/26 «Про затвердження Положення про старосту та Порядку проведення громадського обговорення кандидатури старости у Тернопільській міській територіальній громаді», Настановою у сфері якості Тернопільської міської ради та з метою ведення обліку послуг, впорядкування, забезпечення відкритості та доступності інформації про послуги, що надаються у Тернопільській міській раді виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1.Затвердити реєстр адміністративних послуг, що надаються виконавчими органами Тернопільської міської ради та  старостами, згідно з додатком 1 (додається).

2.Затвердити реєстр неадміністративних послуг виконавчих органів Тернопільської міської ради, згідно з додатком 2 (додається).

3.Керівникам виконавчих органів Тернопільської міської ради, старостам сіл здійснювати систематичний перегляд послуг, вчасно вносити зміни до реєстрів у разі змін чинного  законодавства та у випадку потреби.

4.Управлінню цифрової трансформації та комунікацій зі засобами масової інформації  оприлюднювати  на  сайті міської ради реєстри та зміни до них.

5.Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету  від 02.06.2021 №401 «Про затвердження реєстрів» крім п.5.

6.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови – керуючого справами, уповноваженого з питань системи управління якістю Івана Хімейчука.