Про затвердження документів паспорта опорядження фасадів

З метою впорядкування опорядження фасадів об’єктів архітектури, забезпечення художньої цілісності фасадів об’єктів архітектури та недопущення клаптикового пофарбування фасадів на території міста Тернополя, на підставі ст.ст. 14, 28 Закону України «Про архітектурну діяльність», Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», враховуючи Правила благоустрою Тернопільської міської територіальної громади, затверджені рішенням міської ради від 24.07.2019 №7/36/12 та Правила виконання архітектурно-будівельних робочих креслень ДСТУ Б А.2.4-7:2009, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити:
1.1. Перелік документів паспорта опорядження фасадів (додаток 1).
1.2. Форму титульного аркушу паспорта опорядження фасадів (додаток 2).
1.3. Таблицю кольорів опорядження фасадів (додаток 3).
1.4. Форму повідомлення про проведення робіт по опорядженню фасадів (додаток 4).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Вікторію Остапчук.