До відома громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Тернопільської міської ради!

Інформуємо, що у відповідності з пунктом 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм жилих приміщень…», щорічно в період з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку. Для поновлення облікових  даних, особам, які перебувають на обліку, необхідно  подати в відділ квартирного обліку та нерухомості міської ради (вул. Листопадова,6, кабінет 24)  наступні документи:

1. Довідка з місця роботи про працевлаштування  (для працевлаштованих), довідка з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює (для не працевлаштованих), на всіх повнолітніх членів сім’ї.

2. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей, з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року), для осіб, які не поновляли облікові дані до 01.01.2013.

Прийом громадян для перереєстрації облікових даних:

З 01.10.2024 по 31.12.2024

Понеділок – четвер: 8:00–17:15, п’ятниця: 8:00-16:00

Обідня перерва: 13:00–14:00

У випадку коли в громадян, які перебувають на квартирному обліку, після останньої перереєстрації відбулися зміни, які необхідно внести в облікову справу, потрібно долучити документи, які підтверджують ці зміни, а саме:

1.Технічний паспорт на житлове приміщення.

2. Договір найму(оренди), піднайму жилого приміщення (за наявності).

3. Довідки про те, чи перебуває заявник та члени його сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи.

4. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) на заявника та членів його сім’ї (для мешканців м. Тернополя з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації», для мешканців населених пунктів, які входять у склад Тернопільської міської територіальної громади з Зборівського районного бюро технічної інвентаризації).

5. Документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, - копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним.

 6. Один з передбачених Податковим кодексом України документ з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті).

7. Документи, видані органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, тощо).

8.Пільгові документи, що посвідчують право заявника на пільги згідно законодавства (за наявності).

9. Для внутрішньо переміщених осіб, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання при виконавчому комітеті міської ради осіб з числа учасників бойових дій та членів їх сімей, а також членів сімей загиблих, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:

9.1. Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на кожного члена сім’ї загиблого або особи з інвалідністю внаслідок війни, або учасника бойових дій;

9.2 Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (видану згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509).