Віддалені робочі місця працівників Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі
Віддалене робоче місце в селі Курівці вул. Нова, 3 Графік прийому громадян: понеділок, середа,– з 9.00 до 16.00 год.; п’ятниця – з 8.00 до 13.00 год.; обідня перерва – з 13.00 до 14.00 год. Тел+38 (03540) 43286 електронна адреса : kyrivci@ukr.net
|
Віддалене робоче місце в селі Чернихів вул. Центральна, 38 Графік прийому громадян: понеділок, середа,– з 9.00 до 16.00 год.; п’ятниця – з 8.00 до 13.00 год.; обідня перерва – з 13.00 до 14.00 год. Тел+38 (03540)34624 електронна адреса : chernuxiv@ukr.net |
Віддалене робоче місце в селі Кобзарівка вул. Центральна,22 Графік прийому громадян: вівторок, четвер – з 9.00 до 16.00 год.; п’ятниця – з 8.00 до 13.00 год,; обідня перерва – з 13.00 до 14.00 год. Тел+38 (03540) 33642 електронна адреса : kobzarivka_admin@ukr.net |
Віддалене робоче місце в селі Іванківці вул. Тараса Шевченка,16 Графік прийому громадян: вівторок, четвер – з 9.00 до 16.00 год.; п’ятниця – з 8.00 до 13.00 год,; обідня перерва – з 13.00 до 14.00 год. Тел+38 (03540) 33631 електронна адреса : malashivci@ukr.net |
Додаток 7
до рішення виконавчого комітету
міської ради від 15.10.2020р. № 793
ПЕРЕЛІК
послуг, що надаються через віддалені робочі місця адміністраторів
Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі
№ з/п |
Шифр послуги |
Назва неадміністративної послуги |
Суб’єкт надання |
1 |
А-13-24-00 |
Встановлення статусу та видача посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни |
Управління соціальної політики |
2 |
А-13-24-01 |
Видача нового посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни (у разі втрати або непридатності до користування) |
Управління соціальної політики |
3 |
А-13-24-02 |
Продовження терміну дії посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни |
Управління соціальної політики |
4 |
А-13-25-00 |
Встановлення статусу та видача посвідчення учасника війни |
Управління соціальної політики |
5 |
А-13-25-01 |
Видача нового посвідчення учасника війни (у разі втрати або непридатності до користування) |
Управління соціальної політики |
6 |
А-13-26-00 |
Встановлення статусу та видача посвідчення члена сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни |
Управління соціальної політики |
7 |
А-13-26-01 |
Видача нового посвідчення члена сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни (у разі втрати або непридатності до користування) |
Управління соціальної політики |
8 |
А-13-26-02 |
Продовження терміну дії посвідчення члена сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни (у разі втрати або непридатності до користування) |
Управління соціальної політики |
9 |
А-13.5-27 |
Встановлення статусу та видача посвідчення "Ветеран праці" |
Управління соціальної політики |
10 |
А-13-28-00 |
Видача посвідчення жертви нацистських переслідувань особам, які мають право на пільги, встановлені статтею 6 Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» |
Управління соціальної політики |
11 |
А-13-28-01 |
Видача нового посвідчення жертви нацистських переслідувань особам, які мають право на пільги, встановлені статтею 6 Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» (у разі втрати або непридатності до користування) |
Управління соціальної політики |
12 |
А-13-28-02 |
Продовження терміну дії посвідчення жертви нацистських переслідувань особам, які мають право на пільги, встановлені статтею 6 Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» |
Управління соціальної політики |
13 |
А-13.5-33 |
Оформлення бланку – вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни ІІ – ІІІ групи з числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше |
Управління соціальної політики |
14 |
А-13.5-34 |
Засвідчення належності особи до категорії дітей війни відповідно до Закону України «Про соціальний захист дітей війни» |
Управління соціальної політики |
15 |
А-25-01 |
Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
Відділ земельних ресурсів |
16 |
А-25-02 |
Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
Відділ земельних ресурсів |
17 |
А-25-03 |
Надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки |
Відділ земельних ресурсів |
18 |
А-25-05 |
Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) |
Відділ земельних ресурсів |
19 |
А-25-06 |
Надання дозволу на розробку технічної документації з землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) |
Відділ земельних ресурсів |
20 |
А-25-07 |
Затвердження технічної документації з землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передача безоплатно у власність земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд, ведення особистого селянського господарства |
Відділ земельних ресурсів |
21 |
А-25-08 |
Поновлення договору оренди землі |
Відділ земельних ресурсів |
22 |
А-25-09 |
Надання дозволу на зміну цільового призначення земельної ділянки |
Відділ земельних ресурсів |
23 |
А-25-11 |
Передача земельної ділянки в суборенду |
Відділ земельних ресурсів |
24 |
А-25-12 |
Укладання договору оренди землі |
Відділ земельних ресурсів |
25 |
A-25-13 |
Надання дозволу на укладання договору земельного сервітуту |
Відділ земельних ресурсів |
26 |
А-25-14 |
Вилучення та надання земельної ділянки |
Відділ земельних ресурсів |
27 |
А-25-15 |
Передача безоплатно у власність земельної ділянки. |
Відділ земельних ресурсів |
28 |
А-25-16 |
Поділ (об'єднання) земельної ділянки |
Відділ земельних ресурсів |
29 |
Н-25-02 |
Включення в Реєстр отримувачів грошової компенсації учасниками бойових дій та особами прирівняних до них |
Відділ земельних ресурсів |
30 |
Н-5-01 |
Надання допомоги на поховання померлої особи, яка на момент смерті не працювала |
Відділ обліку та фінансового забезпечення |
31 |
Н-10-02 |
Встановлення нічного режиму роботи закладам торгівлі, побуту, ресторанного господарства та закладам дозвілля |
Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів |
32 |
Н-10-03-01 |
Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, сфери послуг та закладів ресторанного господарства в стаціонарних спорудах, павільйонах на території на території Тернопільської міської територіальної громади |
Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів |
33 |
Н-10-03-02 |
Погодження режиму роботи торгових кіосків, тимчасових споруд, автопричепів, лотків на території на території Тернопільської міської територіальної громади |
Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів |
34 |
Н-10-03-03 |
Погодження режиму роботи пересувної мережі (автокав’ярні, велокав’ярні, автомобілі з реалізації питної води), торгових розносок на території на території Тернопільської міської територіальної громади |
Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів |
35 |
Н-10-03-04 |
Погодження режиму роботи кіосків, лотків в стаціонарних спорудах на території на території Тернопільської міської територіальної громади |
Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів |
36 |
Н-11-18 |
Видача довідки про сплату пайового внеску на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Тернопільської міської територіальної громади |
Відділ квартирного обліку та нерухомості |
37 |
Н-11-19-01 |
Видача довідки про перебування на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради |
Відділ квартирного обліку та нерухомості |
38 |
Н-11-19-02 |
Видача довідки про не перебування на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради |
Відділ квартирного обліку та нерухомості |
39 |
А-15-04-01 |
Надання дозволу на видалення зелених насаджень у випадку видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев, а також самосійних і порослевих дерев з діаметром кореневої шийки не більш як 5 см |
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології |
40 |
А-15-04-02 |
Надання дозволу на видалення зелених насаджень у випадку проведення ремонтних та експлуатаційних робіт в охоронній зоні повітряних ліній електропередачі, на трансформаторній підстанції і розподільному пункті системи енергопостачання, мережі водо-, теплопостачання та водовідведення, телекомунікаційній і кабельній електромережі |
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології |
41 |
А-15-04-03 |
Надання дозволу на видалення зелених насаджень у випадку відновлення світлового режиму в житловому приміщенні, що затінюється деревами |
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології |
42 |
А-15-05 |
Надання дозволу на перепоховання |
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології |
43 |
ДДХ 1.4/01-15-04-00 |
Надання дозволу на порушення об’єкту благоустрою |
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології |
44 |
ДДХ 1.4/01-15-04-01 |
Переоформлення дозволу на порушення об’єкту благоустрою |
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології |
45 |
ДДХ 1.4/01-15-04-02 |
Анулювання дозволу на порушення об’єкту благоустрою |
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології |
46 |
А-24-21 |
Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
47 |
А-24-22 |
Видача дублікату посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї у разі його втрати |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
48 |
А-24-23 |
Видача посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї у разі пошкодження посвідчення, зміни прізвища, імені та по батькові, встановлення розбіжностей у записах |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
49 |
А-24-24 |
Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї у разі навчання дитини після 18-річного віку за денною формою навчання |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
50 |
А-24-25 |
Продовження строку дії посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї у разі народження дитини |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
51 |
А-24-26 |
Вклеювання фотографії у посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у разі досягнення дитиною 14-ічного віку |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
52 |
А-24-27 |
Видача посвідчення у разі переміщення багатодітної сім’ї із тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції чи населеного пункту, розташованого на лінії зіткнення, до іншої адміністративно-територіальної одиниці |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
53 |
Н-24-15 |
Видача довідки про те, що посвідчення багатодітної сім’ї не видавалось |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
54 |
А-24-02 |
Надання дозволу щодо визначення або зміни імені, прізвища, по батькові дитини |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
55 |
А-24-04 |
Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти на утримання дитини (дітей), в зв’язку із передачею батьком права власності на майно на ім’я дитини (дітей) |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
56 |
А-24-05 |
Надання дозволу на перереєстрацію автомобіля, який належить малолітній (неповнолітній) дитині |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
57 |
А-24-06 |
Надання дозволу на виділення частки майна у спільній сумісній власності малолітньої (неповнолітньої) дитини |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
58 |
А-24-08 |
Надання дозволу на зняття грошових заощаджень від імені малолітньої (неповнолітньої) дитини |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
59 |
А-24-10 |
Надання дозволу на видачу державного акту про право власності на земельну ділянку на ім’я малолітніх (неповнолітніх) дітей |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
60 |
А-24-14 |
Утворення прийомної сім’ї, створення дитячого будинку сімейного типу |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
61 |
А-24-15 |
Надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
62 |
А-24-17 |
Звільнення опікуна, піклувальника від здійснення повноважень |
Управління сім’ї, молодіжної політики та захисту дітей |
63 |
ДДХ 1.4/10-1 2-01-00 |
Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами |
Управління стратегічного розвитку міста |
64 |
ДДХ 1.4/10-2 2-01-01 |
Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами (переоформлення) |
Управління стратегічного розвитку міста |
65 |
ДДХ 1.4/10-3 2-01-02 |
Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами, анулювання (скасування) |
Управління стратегічного розвитку міста |
66 |
А-03-02 |
Видача витягів з протоколів засідань постійних комісій міської ради (з травня 2014 року) |
Управління організаційно-виконавчої роботи |
67 |
А-03-03 |
Видача витягів з протоколів пленарних засідань міської ради (з квітня 2014 року) |
Управління організаційно-виконавчої роботи |
68 |
А-03-01-02 |
Видача копій рішень виконавчого комітету міської ради (з 2006 року) |
Управління організаційно-виконавчої роботи |
69 |
А-03-01-03 |
Видача копій розпоряджень міського голови (з 2006 року) |
Управління організаційно-виконавчої роботи |
70 |
А-03-06 |
Видача витягів з протоколів засідань виконавчого комітету Тернопільської міської ради (з березня 2016 року) |
Управління організаційно-виконавчої роботи |
71 |
ААБК-04-03 |
Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації |
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області |
72 |
ААБК-04-06 |
Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації |
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області |
73 |
ААБК-04-10 |
Видача сертифіката у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта |
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області |
74 |
ААБК-04-11 |
Видача дозволу на виконання будівельних робіт, суб’єктом надання яких є Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області |
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області |
75 |
ААБК-04-12 |
Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо об’єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельних ділянках відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт (а саме: індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 300 квадратних метрів, збудованих у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року; будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до 12 березня 2011 року), розташованих на території Тернопільської області, окрім міста Тернополя |
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області |
76 |
ААБК-04-13 |
Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо об’єктів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельних ділянках відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт (а саме: індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 300 квадратних метрів, збудованих у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року; будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до 12 березня 2011 року), розташованих на території Тернопільської області, окрім міста Тернополя |
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Тернопільській області |
77 |
А-28-16 |
Реєстрація місця проживання/перебування особи |
Управління державної реєстрації |
78 |
А-28-17 |
Зняття з реєстрації місця проживання/перебування |
Управління державної реєстрації |
79 |
АДРС |
Державна реєстрація смерті |
Тернопільський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) |
80 |
АМ-01-06 |
Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку |
Тернопільський міський відділ УДМС України в Тернопільській області |
81 |
А-28-16-00 |
Реєстрація місця проживання/перебування особи |
Управління держаної реєстрації |
82 |
А-28-17-00 |
Зняття з реєстрації місця проживання/перебування |
Управління держаної реєстрації |
83 |
ВРМ -01 |
Видача довідки про заробітну плату для обчислення пенсій |
Староста села (сіл) |
84 |
ВРМ -02 |
Видача довідки-відомості про кількість вироблених трудоднів (людиноднів), трудову участь в колективному виробництві |
Староста села (сіл) |
85 |
ВРМ -03 |
Видача довідки про наявність у фізичної особи земельної ділянки (ф № 3ДФ) |
Староста села (сіл) |
86 |
ВРМ-04 |
Видача довідки про те, що громадянин не працює |
Староста села (сіл) |
Додаток
до рішення виконавчого комітету
від 11.01.2019р. № 28
Перелік довідок, які видаються старостами сіл
Тернопільської міської територіальної громади
1 |
Довідка з місця проживання (реєстрації) |
2 |
Довідка про склад сім’ї |
3 |
Довідка про склад зареєстрованих в житловому приміщенні (будинку) осіб |
4 |
Акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї |
5 |
Акт обстеження умов проживання |
6 |
Акт обстеження житлових умов заявника |
7 |
Довідка про те, що громадянин не працює (для непрацевлаштованих), на всіх повнолітніх членів сім’ї |
8 |
Довідка про кількість та категорії дитячого населення |
9 |
Повідомлення про те, що дитина залишилась без батьківського піклування |
10 |
Інформація про те, що діти опинились в складних життєвих обставинах, у тому числі таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров’ю |
11 |
Інформація про дітей від 0 до 18 років, про дітей шкільного віку (демографічні дані) |
12 |
Довідка про видатних людей - уродженців села та їх досягнення |
13 |
Довідка про пам’ятні та ювілейні дати |
14 |
Довідка про об’єкти культурної спадщини (пам’ятники, пам’ятні знаки, меморіальні комплекси, архітектурні споруди місцевого значення) для внесення їх в реєстр обліку |
15 |
Інформація про виконання соціально-економічних показників |
16 |
Інформація про кількість населення |
17 |
Інформація про кількість зареєстрованих юридичних і фізичних осіб-підприємців |
18 |
Інформація про кількість діючих закладів торгівлі та громадського харчування |
19 |
Інформація про кількість внутрішньо-переміщених осіб |
20 |
Інформація про кількість безробітних |
21 |
Інформація про обсяги виробництва зернових культур та площу орних земель |
22 |
Реєстр фізичних осіб, в підсобному господарстві яких, на утриманні є велика рогата худоба |
23 |
Інформація про використання та оплату за енергоносії |
24 |
П.24 викладено в новій редакції відповідно до рішення ВК від 13.03.2019р. №231 Архівні довідки, архівні копії та архівні витяги із погосподарських книг |
25 |
Довідка про те, що не являється членом ОСГ |
26 |
Довідка про доходи |
27 |
П.27 викладено в новій редакції відповідно до рішення ВК від 13.03.2019р. №231 Довідки соціально-правового характеру (про стаж роботи, заробітну плату працівників колгоспів) |
28 |
Характеристика жителів населеного пункту |
29 |
Довідка про відсутність зареєстрованого нерухомого майна за запропонованою адресою у населеному пункті, що входить до складу Тернопільської міської територіальної громади. |