Претендентам на посаду необхідно подати на електронну адресу управління стратегічного розвитку міста usrm.mr@gmail.com резюме з обов’язковим зазначенням наступної інформації:
- Прізвище, ім’я, по батькові;
- Контактна інформація – телефон, електронна адреса;
- Загальний досвід роботи;
- Освіта;
- Пропозиції по роботі комунального підприємства.
Вимоги до претендентів на посаду:
- громадянство України та вільне володіння державною мовою;
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, бажано у галузі туризму;
- досвід роботи у сфері туризму та гостинності;
- знання законодавства, що регулює діяльність туристичних підприємств;
- високі комунікативні навички, вміння спілкуватися зі звітувальними органами, партнерами та клієнтами підприємства;
- бажано володіння однією з іноземних мов;
- володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача.
Основні обов'язки директора комунального підприємства «Туристично-інформаційний центр міста Тернополя»:
- Розробка та реалізація стратегії розвитку підприємства;
- Організація та контроль роботи підприємства, в тому числі управлінням персоналом;
- Забезпечення якісного та ефективного обслуговування відвідувачів;
- Розробка та контроль бюджетів підприємства;
- Укладання договорів з партнерами та контроль за їх виконанням;
- Проведення маркетингових досліджень та просування підприємства на ринку.
Термін подання документів протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Детальна інформація за телефоном (067) 157 95 01 (начальник управління стратегічного розвитку міста).