Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про затвердження переліків послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі

В додатки 1,7 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 14.02.2024 №247

В додаток 2 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 31.01.2024 №148

Внесено зміни відповідно до рішення ВК від 01.11.2023 №1316

Рішення доповнено додатком 10 відповідно до рішення ВК від 11.10.2023 №1193

В додаток 1 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 26.07.2023 №864

Внесено зміни відповідно до рішення ВК від 19.07.2023 №843

В додаток 1 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 14.06.2023 № 693

Внесено зміни відповідно до рішення ВК від 31.05.2023 №591

В додатки 1,2 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 03.05.2023 № 446

В додаток 1 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 20.10.2022 № 1155

В додатки 1,3,4,5,8 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 31.08.2021 № 915

В додатки 1,2,7 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 10.08.2022 № 826

В додаток 4 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 08.06.2022 № 557

В додаток 1,2 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 01.06.2022 № 498

В додаток 3,4 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 25.05.2022 № 480

В додаток 2,7 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 24.03.2022 № 295

В додаток 1,7 внесено зміни, додаток 4 викладено в новій редакції  відповідно до рішення ВК від 23.03.2022 № 275

В додаток 1,7 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 16.02.2022 № 133

Додаток 5,9 викладено в новій редакції відповідно до рішення ВК від 10.02.2022 № 122

В додаток 2,7 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 18.01.2022 № 22

В додаток 1 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 15.12.2021 № 1168

Додатки 1,3,4,7,8,9 викладено в новій редакції відповідно до рішення ВК від 01.12.2021 № 1088

Додатки 1- 4 викладенні в новій редакції відповідно до рішення ВК від 29.09.2021 № 885

В додаток 1 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 22.09.2021 №858

В додаток 1 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 11.08.2021 №681

Додатки 1-9 викладено в новій редакції відповідно до рішення ВК від 21.07.2021 № 590

В додатки 1, 3, 7, 8 внесено зміни відповідно до рішення виконавчого комітету від 06.05.2021 № 339

Додатки 1,3,7,8 викладено в новій редакції відповідно до рішення ВК від 31.03.2021 № 237

В додаток 7 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 03.03.2021 № 136

В додаток 1,2 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 24.02.2021 № 127

В додаток 2 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 24.02.2021 №79

В додатки 1,2,7  внесено зміни відповідно до рішення ВК від 02.02.2021 № 55

В додаток 5 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 13.01.2021 №2

Рішення доповнено додатком 9 відповідно до рішення ВК від 13.01.2021 №2

Додатки 1, 2 викладено в новій редакції відповідно до рішення ВК від 13.01.2021 №2

Внесено зміни відповідно до рішення ВК від 23.12.2020 № 173

В додаток 2 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 16.12.2020 № 125

В додатки 1,2,7 внесено зміни відповідно до рішення ВК від 16.12.2020 № 124

З метою впорядкування і поліпшення якості надання послуг, визначення послуг та документів дозвільного характеру, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі, через віддалені робочі місця адміністраторів та територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг, забезпечення відкритості та доступності інформації про послуги, що надають виконавчі органи Тернопільської міської ради та територіальні органи центральних органів виконавчої влади, відповідно до ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», на виконання Концепції модернізації Центру надання адміністративних послуг у Тернопільській міській територіальній громаді на 2020-2021 роки, затвердженої рішенням міської ради № 7/50/21 від 29.05.2020 виконавчий комітет міської ради

            ВИРІШИВ:

1. Затвердити перелік адміністративних послуг виконавчих органів Тернопільської міської ради, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі, згідно з додатком 1 (додається).

2. Затвердити перелік послуг виконавчих органів Тернопільської міської ради, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі, згідно з  додатком 2 (додається).

3. Затвердити перелік документів дозвільного характеру, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі, згідно з додатком 3 (додається).

4. Затвердити перелік адміністративних послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті  Тернополі, згідно з додатком 4 (додається).

5. Затвердити перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, що   надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі, згідно з  додатком 5 (додається).

6. Затвердити перелік послуг, що надаються іншими суб’єктами надання послуг через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі, згідно з додатком 6 (додається).

7. Затвердити перелік послуг, що надаються через віддалені робочі місця адміністраторів Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі, згідно з додатком 7 (додається).

8. Затвердити перелік послуг, що надаються через територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі, згідно з додатком 8 (додається).

9. Начальнику відділу «Центр надання адміністративних послуг» здійснювати систематичний моніторинг переліків документів дозвільного характеру та адміністративних послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі, вчасно вносити зміни до даного реєстру у разі змін чинного законодавства за поданням дозвільних органів та суб’єктів надання адміністративних послуг.

10. Керівникам виконавчих органів Тернопільської міської ради здійснювати систематичний перегляд адміністративних та інших послуг виконавчих органів ради, вчасно вносити зміни до переліків послуг у разі змін чинного законодавства та у випадку потреби.

11. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 13.04.2016 № 286 «Про затвердження реєстрів послуг, що надаються через Центр надання адміністративних  послуг у місті Тернополі».

12. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.Є. Дідича, заступника міського голови – керуючого справами, уповноваженого з питань системи  управління  якістю  І.С. Хімейчука.

 

Додатки