Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету від 27.05.2020 № 378 «Про затвердження графіку роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі та графіку прийому суб’єктів звернень»

З метою впорядкування і поліпшення якості надання послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі, територіальний підрозділ та віддаленні робочі місця адміністраторів, відповідно до ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про адміністративні послуги» та на виконання Концепції модернізації Центру надання адміністративних послуг у Тернопільській міській територіальній громаді на 2020-2021 роки, затвердженої рішенням міської ради від 29.05.2020 №7/50/21, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни та доповнення до рішення виконавчого комітету від 27.05.2020 №378 «Про затвердження графіку роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі та графіку прийому суб’єктів звернень», а саме:
1.1. У п.4 замість слів "щодо надання неадміністративних послуг" читати : "щодо надання послуг виконавчих органів ради".
1.2. Доповнити рішення виконавчого комітету пунктом наступного змісту:
«7. Затвердити графік роботи та графік прийому суб’єктів звернень у територіальному підрозділі Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі (бульвар Тараса Шевченка, 3):
понеділок, вівторок, середа, четвер – з 8.00 до 17.15 год.;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год.;
обідня перерва – 13.00 до 15.00 год.;
субота, неділя – вихідний день.»
1.3. П.7 рішення вважати пунктом 8.
2.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.Є.Дідича.