Виконком заслухав звіт про роботу управління матеріального забезпечення та інформаційних технологій Тернопільської міської ради

Впродовж грудня на засіданнях виконавчого комітету начальники управлінь та відділів Тернопільської міської ради публічно звітуватимуть про роботу за 2021 рік.

Нагадаємо, у зв’язку із поширення коронавірусної інфекції, впродовж року засідання виконкому проводилися без участі громадськості та ЗМІ, проте усі вони транслювалися «наживо» на офіційній сторінці міського голови у соціальній мережі Фейсбук.

Так, 1 грудня звіт про роботу у 2021 році представив начальник управління матеріального забезпечення та інформаційних технологій Ігор Токарчук.

Згідно із поданою інформацією, пріоритетними напрямами роботи управління є здійснення контролю за експлуатацією, санітарним обслуговуванням адмінприміщень Тернопільської міської ради, організація поточних ремонтів службових кабінетів, збереження майна і інвентарю, роботи систем водопостачання, опалення, енергопостачання в адмінприміщеннях міської ради (крім розпорядників бюджетних коштів)

Зі слів Ігоря Токарчука, впродовж 10 місяців управлінням виконано наступні роботи:

  • забезпечено оргтехнікою та меблями в межах річних планів закупівель, проведено їх ремонт та обслуговування;
  • проведено поточні ремонти приміщень Тернопільської міської ради – завершується оновлення сесійної зали, «зеленої кімнати» та службових кабінетів;
  • організовано роботу з поточних ремонтів у селах Тернопільської громади, зокрема у с.Курівці і с.Чернихівці;
  • забезпечено друкованою продукцією та канцелярськими товарами виконавчі органи міської ради в межах бюджетних асигнувань;
  • забезпечено автозапчастинами та паливно-мастильними матеріалами службовий автотранспорт ТМР;
  • організовано зберігання майна ТМР та майна, що використовується у виборчому процесі;
  • організовано контроль і забезпечення протипожежного стану приміщень міської ради;
  • забезпечено структурні підрозділи міської ради дезінфікуючими засобами, засобами індивідуального захисту для запобігання виникненню та поширенні COVID-19, а також проведено дезінфекції приміщень.

Детальний звіт про роботу управління матеріального забезпечення та інформаційних технологій доступний для перегляду тут.