Про внесення змін до рішень виконавчого комітету

З метою впорядкування і поліпшення якості надання послуг, визначення послуг та документів дозвільного характеру, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі, через віддалені робочі місця адміністраторів та територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг, забезпечення відкритості та доступності інформації про послуги, що надають виконавчі органи Тернопільської міської ради, відповідно до ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», на виконання Концепції модернізації Центру надання адміністративних послуг у Тернопільській міській територіальній громаді на 2020-2021 роки, затвердженої рішенням міської ради № 7/50/21 від 29.05.2020 виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету від 15.10.2020 № 793 «Про затвердження переліків послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі», а саме:
1.1. Викласти в новій редакції додаток 2 до даного рішення згідно з додатком 1 (додається).
1.2. Викласти в новій редакції додаток 8 до даного рішення згідно з додатком 2 (додається).
1.3. Включити в додаток 1 до даного рішення послуги, суб’єктам надання яких є архівний відділ:
А-26-01 «Приймання на державне зберігання документів національного архівного фонду (НАФ) та документів юридичних осіб, що припинили свою діяльність»;
А-26-02 «Видача архівних довідок та довідок соціально-правового характеру, архівних копій та витягів з документів, що зберігаються в архівному відділі».
1.4. Виключити з додатку 7 до даного рішення послуги А-28-16 «Реєстрація місця проживання/перебування особи», А-28-17 «Зняття з реєстрації місця проживання/перебування».
2. Внести зміни до рішення від 27.05.2020 № 378 «Про затвердження графіків роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі та графіків прийому суб’єктів звернень», а саме: у п.7 рішення замість «13.00 до 15.00 год.» читати «13.00-14.00 год.».
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича, заступника міського голови – керуючого справами, уповноваженого з питань системи управління якістю Івана Хімейчука.

Додатки