Про затвердження графіку роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі та графіку прийому суб’єктів звернень

З метою впорядкування і поліпшення якості надання послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Тернополі та віддалені робочі місця адміністраторів, відповідно до ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про адміністративні послуги», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити графік роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі:

   понеділок, середа, четвер – з 8.00 до 17.15 год.;

   вівторок – з 8.00 до 20.00 год.;

   п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год.;

   субота – 8.00 до 15.00 год.;

   неділя – вихідний день.

2. Затвердити графік прийому суб’єктів звернень у Центрі надання адміністративних послуг у місті Тернополі:

   понеділок, середа, четвер – з 9.00 до 16.00 год.;

   п’ятниця – з 8.00 до 15.00 год.;

   вівторок – з 11.00 до 20.00 год.;

   субота – з 8.00 до 15.00 год.

3. Затвердити графік роботи віддалених робочих місць адміністраторів Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі згідно з додатком 1 (додається).

4. Затвердити графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами віддалених робочих місць Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі згідно з додатком 2 (додається).

5. Затвердити графік роботи та графік прийому суб’єктів звернень у територіальному підрозділі Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі (бульвар Тараса Шевченка, 3):

   понеділок, вівторок, середа, четвер – з 8.00 до 17.15 год.;

   п’ятниця – з 8.00 до 16.00 год.;

   обідня перерва – 13.00-14.00 год.

6. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 27.05.2020 № 378 «Про затвердження графіку роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі та графіку прийому суб’єктів звернень».

7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Володимира Дідича.