Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

До відома суб’єктів господарювання!

6-11 червня 2022 Українська соціальна академія спільно із Західноукраїнським національним університетом  запрошує взяти участь у Літній школі соціального підприємництва.

Захід безкоштовний та охоплюватиме ініціаторів створення соціальних підприємств, метою діяльності яких є вирішення соціальних проблем, спричинених війною: створення робочих місць для внутрішньо-переміщених осіб, менеджерів діючих соціальних підприємств, які прагнуть диверсифікувати власну діяльність задля задоволення суспільних запитів.

Соціальне підприємництво сьогодні є особливо важливим для підтримки й відбудови української економіки та є ефективним способом створити нові робочі місця для внутрішньо переміщених осіб, допомогти вразливим групам суспільства, або ж змінити вектор діяльності власного бізнесу та почати заробляти з користю та думкою про інших.        

Впродовж тижневого навчання учасники здійснюватимуть комплексне  формування ідеї соціального підприємництва, за результатами якого  найкращі проекти зможуть взяти участь у фінальному пітчингу проектів соціального підприємництва у м. Київ та залучити кошти для їх реалізації.

06 червня

Вступ. Знайомство з програмою. Перевірка ідеї на життєздатність та перспективи масштабування

Вступ. Вітання від ком’юніті-партнерів заходу, знайомство з програмою та учасниками

Вступ до соціального підприємництва. Сучасні тренди та бізнес-моделі.

Як перевірити ідеї на життєздатність?

Форсайт розвитку власної соціальної ідеї в перспективі. 

07 червня

Бізнес-моделювання соціального підприємства

Виокремлення соціальних проблем, які можуть бути вирішенні у ринковий спосіб. 

Формування місії, цілі соціального підприємства.

SWOT-аналіз соціального підприємства

Формування канви бізнес-моделі соціального підприємства

08 червня

Маркетинг та продажі

Визначення цільової аудиторії соціального підприємства 

Формування комерційної та соціальної ціннісної пропозиції соціального підприємства

Макет маркетингового плану функціонування соціального підприємства

Сегментація ринку функціонування соціального підприємства

09 червня

Комунікаційна стратегія та SMM просування

Формування індивідуалізованої комунікаційної стратегії соціального підприємства

Інструменти SMM просування соціального підприємства

Варіанти промоції та реклами соціального підприємства

Супровід  бренду соціального підприємства  серед різних груп стейкхолдерів

10 червня

Фінансовий менеджмент підприємства

Фінансове планування діяльності соціального підприємства

Особливості фінансового регулювання діяльності соціальних підприємств різних організаційно-правових форм

Використання фандрейзингу для активізації діяльності соціального підприємства

Методики управління специфічними ризиками соціальних підприємств

11 червня

Менеджмент команди, профіль, ролі та ефективність команди

Принципи ефективного управління  командою старпату та вже діючого соціального підприємства

Психологічні підходи в управлінні командою

Диференціація підходів в управлінні командою залежно від профілю, ролі команди 

Методи оцінки ефективності команди та дієві інструменти її підвищення

17 червня

Презентація проектів

Презентація учасниками проектів із описом їх фінансової, маркетингової складових та суспільного впливу

Вибір менторами ідей учасників школи задля подальшого їх удосконалення та презентації на фінальному пітчингу соціальних стартапів.

Нетворкінг party.