Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Звіт міського голови Тернополя Сергія Надала за 2023 рік

Тернопільська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

Тернопільська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень управління державної реєстрації – 1 шт. од. (тимчасово, на період соціальної відпустки основного працівника);

державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації – 1 шт. од.

Вимоги до претендентів на посаду:

  • громадянство України та вільне володіння державною мовою;
  • вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора – не менше одного року;
  • успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку здійснення контролю, встановленому Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб`єктом державної реєстрації);
  • успішне проходження професійної компетентності для осіб, які не перебували на посаді державного реєстратора (здійснюється шляхом тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації таких осіб).

Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад, до участі у конкурсі допускаються громадяни України, які вільно володіють українською мовою. Конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають у відділ кадрового забезпечення заяву на ім’я міського голови про участь в конкурсі, особову картку (форма П-2 ДС) з автобіографією (додаток 1 до особової картки П-2 ДС), копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків, військового квитка (при наявності), копії документів про освіту.

Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Термін подання документів протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Детальна інформація за телефоном (067) 447 30 85 (відділ кадрового забезпечення).