ПРОТОКОЛ №2
засідання конкурсної комісії щодо проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади директора
Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3
з поглибленим вивченням іноземних мов
Тернопільської міської ради Тернопільської області
29.01.2019р. 16.00 год.
Місце проведення – актова зала управління освіти і науки Тернопільської міської ради.
ПРИСУТНІ:
БИЦЮРА Леонід Олексійович, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - голова комісії.
ПОХИЛЯК Ольга Петрівна, начальник управління освіти і науки – заступник голови комісії.
Члени комісії:
МІСЬКО Володимир Володимирович – голова постійної комісії міської ради з гуманітарних питань;
ТУРЕЦЬКА Наталя Іванівна - депутат міської ради;
ГУЦАЛ Марія Богданівна – член Асоціації керівників навчальних закладів м.Тернополя;
КУХАР Валентина Миколаївна–голова профспілки працівників освіти і науки міста Тернополя;
ЛИТВИНЮК Галина Іванівна, директор Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу;
МАКОГІН Олег Васильович – голова експертної ради з питань освіти, науки, культури, молодіжної політики, фізичної культури та спорту;
ДРАГАН Мирослава Михайлівна – учитель початкових класів, представник трудового колективу ТСШ №3;
РОМАНІВ Тарас Володимирович – учитель фізики та інформатики, представник трудового колективу ТСШ №3;
САГАЙДАК Катерина Олександрівна – учитель французької мови, представник трудового колективу ТСШ №3;
СТЕЦЮК Ольга Федорівна – учитель англійської мови, представник трудового колективу ТСШ №3;
СІЧКАРИК Іван Володимирович – представник громадського об’єднання батьків учнів ТСШ №3;
УНІЯТ Наталія Олександрівна – представник громадського об’єднання батьків учнів ТСШ №3;
ЧЕТВЕРТАК Тетяна Олексіївна – представник громадського об’єднання батьків учнів ТСШ №3;
ШЕВЧУК Юрій Валерійович – представник громадського об’єднання батьків учнів ТСШ №3.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
- Проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області.
- Визначення переможця конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області.
СЛУХАЛИ: 1. Проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області.
ІНФОРМУВАЛИ:
- Голова конкурсної комісії Бицюра Л.О., який ознайомив присутніх з процедурою проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області.
- Похиляк О.П., заступник голови конкурсної комісії, яка ознайомила присутніх з критеріями оцінювання щодо презентації перспективи розвитку закладу.
Конкурсна комісія заслухала претендента на посаду директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов ПЕТРОКУШИН Руслану Володимирівну, яка презентувала перспективу розвитку закладу.
ВИСТУПИЛИ:
Турецька Н.І.: «Третя школа має вже усталений характер і відповідну харизму. Вам не страшно?»
Петрокушин Р.В.: «Звичайно, страшно. Щоб не боятися, то потрібно бути зовсім відчайдушним».
Січкарик І.В.: «Духовний вимір є надзвичайно важливою складовою розвитку людини, зокрема і кожного учня. Духовність має бути спрямована на формування світогляду учнів, а також членів педагогічного колективу. Як Ви бачите ту духовну складову, щоб її підтримувати на належному рівні і направляти в правильне русло. Яким чином будете спрямовувати учнів на духовність?»
Петрокушин Р.В.: «Ми будемо прагнути, щоб кожен день починався з молитви. «Християнська етика» читається в початкових класах, тому я думаю, що кожен класний керівник у своїй щоденній роботі має спілкуватися з дітьми, націлювати їх на духовність, сповідувати християнські цінності. Звичайно, я такі традиції буду підтримувати».
Кухар В.М.: «Я знаю, що третя школа має традицію щодо відзначення Дня Духовної Обнови – Катерини. Чи надалі ці традиції будуть збережені?»
Петрокушин Р.В.: «Так, такі традиції, які започатковані у закладі, варто підтримувати».
Січкарик І.В.: «Формувати розуміння правильного харчування дітей у школі. Ми дбаємо про здоров’я, водночас нищимо його Як допомогти дітям правильно харчуватися і довести їм, щоб не все те, що ми говоримо «хімія», вони не споживали».
Петрокушин Р.В.: «На мою думку, якщо діти подивляться практично на шкоду, наприклад, «Кока-коли», на її хімічний склад, то вони розглянуть це з точки зору хімії, фізики, побачивши на власні очі, що це шкідливо. Бо якщо теоретично розказувати, то вони, навпаки, захочуть спробувати. Я думаю, що це має бути інтегрований підхід з різних боків».
Бицюра Л.О.: «Для мене дуже важливо, як для батька, щоб розвивалась національна і культурна ідентичність дитини в школі. Яким чином ви будете акцентувати ці цінності, власне, щодо вчителя і учня?»
Петрокушин Р.В.: «Знову ж таки у міжнародній співпраці. Коли учні спілкуються зі школярами іншої країни, розповідаючи їм про свої традиції, культуру, вони, також ознайомлюються з цінностями інших. Є дуже цікавий проект: коли класу підшукують партнера, але не повідомляють з якої країни, тоді, спілкуючись, розказують про особливості історії своєї країни, культури, що є національним надбанням. Учні у такій ситуації мають здогадатися, з ким розмовляють. Тоді, відповідно, учні і цікавляться історією своєї країни, чим вона багата і чим можна гордитися».
Макогін О.В.: «Зараз існує дві абсолютно протилежні точки зору на використання сучасних гаджетів, смартфонів у школі і під час навчального процесу, і поза ним. Використання гаджетів у школі, як до цього Ви ставитесь?»
Петрокушин Р.В.: «Я - за гаджети. Тому що класно-урочна система, яка була в країні, ще нічого мудрішого не придумала. Якщо її наповнити певними креативними стратегіями, але без використання гаджетів, то урок буде не ефективним. Тому зараз багато програм, які можна дуже ефективно використовувати з навчальною метою. І якщо дитина покористувалася гаджетом з дозволу вчителя і це принесло їй користь, то в неї не залишиться часу, щоб писати приватні повідомлення».
Кухар В.М.: «Чи будете співпрацювати з міською профспілкою?»
Петрокушин Р.В.: «Я буду радитись з членами шкільної адміністрації».
Сагайдак К.О.: «Французька мова в школі є другою іноземною мовою. Як Ви ставитесь до вивчення цього предмету, тому що дуже багато шкіл в Тернополі відмовились від французької мови, вибираючи польську чи німецьку?»
Петрокушин Р.В.: «Третя школа – школа з поглибленим вивченням іноземних мов, а саме: французька, німецька, польська. Саме такі мови, які мають попит, потрібні. Французька мова теж є мовою міжнародного спілкування в межах Європи та інших країн. Із власного досвіду скажу, що дуже задоволена, що мої діти у свій час обрали французьку, тому що зараз навчаючись у Вищих навчальних закладах, вона їм дуже пригодилася».
Сагайдак К.О.: «Чи будете популяризувати французьку мову?»
Петрокушин Р.В.: «Так».
Драган М.М.: «Багато батьків мають бажання, щоб діти займалися гуртковою роботою у післяурочний час, чи можливо таке у нашій школі?»
Петрокушин Р.В.: «Я хотіла би сказати, що це можливо і це було би дуже добре. Я теж маю учня у 4 класі, тому була би задоволена, коли це була б школа повного дня, де мій син мав би можливість удосконалювати набуті знання, вміння з тих предметів, які пропустив чи недовчив, а також займаючись у шкільних секціях та гуртках. Але я знаю, що школа двохзмінна, чи дозволяє приміщення закладу, я не впевнена, тому не готова дати відповідь зараз, це питання треба вивчити».
Стецюк О.Ф.: «Чи буде збережено у майбутньому поділ класу з вивчення англійської мови на три підгрупи?»
Петрокушин Р.В.: «Я знаю про це з власного досвіду. Я теж плачу, щоб клас ділився на три підгрупи, тому що зацікавлена в тому, щоб моя дитина отримала якісні знання. Хоч також розумію, що школа є державною установою, і такого би не повинно бути, тому шукатиму шляхи вирішення цього питання».
Романів Т.В.: «Чи можна було би в майбутньому оновити матеріальну базу кабінетів фізики та хімії?»
Петрокушин Р.В.: «Школа є фінансово-автономною установою. Тому все залежить від того, які кошти є в закладі і на що батьки бажають їх витратити. Але я думаю, що для третьої школи одним з основних моментів і завдань є поповнення і оновлення матеріальної бази кабінетів».
Похиляк О.П.: «Яка Ваша думка про те, хто працює з учнем, хто є вашою командою, хто захоче вас почути, зрозуміти і брати участь у тих проектах, які ви озвучили? Якою Ви бачите перспективу оновлення педагогічного складу?»
Петрокушин Р.В.: «Власне, є такі вчителі, які сумлінно працюють. Поштовхом для мотивації може стати участь у конкурсі. Я з власного досвіду скажу, що абсолютно не планувала брати участь у конкурсі «Учитель року - 2018», але взявши у ньому участь, я для себе побачила значні перспективи свого професійного зростання. У мене не було заповітної мети - стати директором ТСШ №3, але я побачила шляхи розвитку не тільки для себе, а й для багатьох учителів і в результаті для всього навчального закладу. Я думаю, що потрібно співпрацювати з кафедрами педагогічного університету, шукати молодих перспективних студентів, тих, які приходять на практику, випробовувати їх, давати певне навантаження і створити комфортні умови, для того щоб вони залишилися у закладі».
Уніят Н.О.: «Чи є вчителі в третій школі, які не надають ґрунтовних знань нашим дітям?»
Петрокушин Р.В.: «Я не можу конкретно відповісти на це запитання, але думаю, що всі вчителі в третій школі на своєму місці. Я знаю тих педагогів, які вчили моїх дітей (і то, на мій сором, не всіх). Я мама-вчителька, тому більше навчаю і виховую чужих дітей, ніж своїх, також я нечастий гість у школі. Але про тих вчителів, які вчили моїх дітей, я про жодного з них не можу сказати, що вони чогось не додали моїй дитині, тому зараз мої діти почуваються успішними».
Уніят Н.О.: «Третя школа - це школа для дітей, чи діти для школи?»
Петрокушин Р.В.: «Я не можу сказати, тому що не працювала в ТСШ №3, але мої діти почувалися і почуваються там комфортно. Я не з сім’ї олігархів, але ніколи не чула від своїх дітей, що вони відчувають з боку вчителів чи школярів якісь приниження, булінг стосовно них. Ніколи навіть натяку на це не було».
Наступним етапом конкурсу було письмове тестування та ситуаційне завдання.
ІНФОРМУВАЛИ: Похиляк О.П., заступник голови конкурсної комісії, яка повідомила, що за результатами даного випробування кандидат на посаду директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області ПЕТРОКУШИН Руслана Володимирівна набрала 13 балів з 16 поставлених питань.
СЛУХАЛИ: 2. Визначення переможця конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області.
ІНФОРМУВАЛИ: Бицюра Л.О., голова конкурсної комісії, який повідомив, що за результатами випробування, а саме: письмове тестування, ситуаційне завдання, презентація перспективи розвитку закладу та критерії оцінювання кандидат на посаду директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області ПЕТРОКУШИН Руслана Володимирівна набрала 94 відсотки, що відповідає високому рівню відповідно до критеріїв оцінювання.
ВИРІШИЛИ:
Визнати переможцем конкурсу на заміщення вакантної посади директора Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів №3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області ПЕТРОКУШИН Руслану Володимирівну на умовах контракту.
Голова комісії Л.О.Бицюра
Заступник голови комісії О.П.Похиляк
Члени комісії:
В.В.Місько_________ М.М.Драган __________
Н.І.Турецька_______ Т.В.Романів___________
М.Б.Гуцал _________ К.О.Сагайдак__________
В.М.Кухар_________ О.Ф.Стецюк___________
Г.І.Литвинюк________ І.В.Січкарик___________
О.В.Макогін_________ Н.О.Уніят_____________
Т.О. Четвертак _________
Ю.В.Шевчук____________